Kızlar selam 39+0 dan bildiriyorum , 15 kasım da gece 00.30 da nişanım geldi doktoruma foroğraf göndermiştim nişan olduğunu söyledi ve o tarihten beri 2 cm açıklığım var ilk gebeliğim cuma günü kontrole gittiğimizde doktor 1 hafta daha bekliyelim haftaya ya suni sancı ile yada sezeryan ile alalım dedi , nst de sancılarım çok az çıkıyor bebek sürekli kasılıyor ama ben ağrı hissetmiyorum , bugün sabahtan beri lavaboya girdiğimde peçeteye şeffaf parlak yapışkan ve uzayan bi akıntı geliyor , doğum belirtisi olabilir mi böyle bir deneyimi olan var mı? Varsa ne kadar süre sonra doğum gerçekleşti??