Tinkerbell_0423 Elisam22 canım geçiyor üstüne de bi 10 daha ekle 😬🤦🏻♀️ bizim şafak da bitti yine gelen yok 41 olcm😏😔
Elisam22 Tinkerbell_0423 sizi korkutmak yada yaniltmak istemem ama ilk kizimsa boyle bekledim 40 gecti çatı muanesinden sonra insanım geldi inmiyor die sezeryana aldilar kor
mavimsiiii Elisam22 geçer geçer emin ol eğer benim gibi şansız olursan son haftalar geçmez 41 haftalığız hala bekliyoruz 🥹🫣
Tinkerbell_0423 Elisam22 benim üçüncü doğum olcak şimdikiler normal bu da Perşembe suni sancı ile olacak bakalım 🤲🏼
HappyEnd-88 Elisam22 yaa 86 benimki de kızıma kavuşmayı hem dört gözle bekliyorum hemde hamileliği gerçekten çok sevdim bilemiyorum 🙈😅♥️ hayırla gelsin sağ salim bebişlerimiz hepimizi kurtarsın Rabbim 😍🧿
Tinkerbell_0423 Elisam22 canım biraz sancı çekiyorsun orası tabiki biraz acı ve yüce rabbim o acıyı bi kaç. Saniyeliğine tek veriyor sonra geçiyor dakikalarca dinleniyorsun 🥰 bugün 5 te doğurdum şükür ❤️ bende hikayemi paylaşmaya gidiyorum 🥰🙈
Elisam22 F80mnur aynen beni zorlamaya bssladi bakalm smdi böyleyse son ay nasıl olcam öluyorm sirt ağzımdan gece az gezeyim yada evimin işini yapayım
F80mnur Elisam22 ben de sırt ağrısından muzdaribim, evde dolanmaya kalksam Kendimi buzdolabının içinde buluyorum 😂
Dmttthemum Elisam22 aynıyız ama benim erken doğum riskim var o yüzden çok tedirginim 83 gün bekleyeyim ama yavrum erken doğmasın 😢