Kızlar doğurdum ama bebeğim kuveze alındı🥺Yine aynı korku aynı hisslerleyim.Benim ilk oğlumda küvezdeydi ve dokunamamıştım.Şimdiki oğlumda küvezde.Solunum sıkıntısı,düzgün ağlayamıyor bile🥺
Onun için bu şifa duasın okurmusunuz.
Ezhibil-be’se rabben’nasi eşfi ve enteş’şafi la şifae illa şifauke şifaen la yugadiru sekame.
Allahım hepinize güzel doğumlar nasip etsin .🤲🏻