smbls ben varım cnm sakın moralini bozma benim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde oğluma down sendromu teşhisi konuldu ve daha bir sürü sıkıntı çıktı sonra oğlum dünyaya 4.250gr ve Aslan gibi sağlıklı hiçbir sağlık problemi olmadan doğdu şu an 4.sınıfa gidiyor down sendromlu falan olmadı yani o yüzden Canını sıkma sakın inşallah sağlıklı şekilde dünyaya gelir 🙏