Ayshenur Haftadayım tansiyonum 13/ 7 12 /8 13 /8 çıkıyo sizce normal mi doktorum 14 9 olursa sürekli gel dedi hastanede aradığımda asistan dı galiba 13 8 ısrarla çıkarsa gelin demişti
Stoppedstar Ayshenur 14/9 için tehlikeli demişti doktor. Gebelik zehirlenmesi açısından. Ama birkaç dakikadır dinlenmiş olmanız gerek ölçülürken.
Ayshenur Stoppedstar canım oturuyorum ya da hafif uzanırken bakıyodum hareket halinde değildim bilmiyorum birazdan bakıcam bi daha