Tumaypirr 😂 o progestanın yaptığı kafayı çok iyi bilirim, ilk hamileliğim de düşük riski vardı 2,5 ay kadar günde 3 defa kullandım,bunda da şuan çok ağır idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum, antibiyotik kullanmam gerektiği için bebeğe birşey olmasın diye tekrardan günde 3 kere verdi.