Merhaba ben hamile olduğumu 3 haftalıkken öğrendim 5. haftasında iki kese gördük 7. hafta da kalp atışlarını dinlemeye gittigimde kesenin biri boştu diğer kese de bebeği de kalp atışını da gördük duyduk şuan 10 haftalık hamileyim boş kese hala duruyor böyle bir durum başına gelen var mı varsa neler yaşadı ben bebeğime zarar vermesinden korkuyorum inşallah öyle birşey olmaz sağ salim gelsin bebişlerimiz kucağımıza Rabb’im isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲