charlaa Merhabalar arkadaşlar.. bugun detaylımız vardı 20. haftadayız. Kordonun normalde 3 damardan olması gerekiyormuş. Kirli kanı taşıyan 2 damar olması lazımken bizim 1 damar... bu sorunu yaşayan hamile arkadaşlarımız süreçlerini anlatabilir mi ? bebek kilosu ve erken doğum riski varmış ve daha bir sürü kötü şey yazıyor. Doktorum diğer şeyler normal olduğundan boşuna kafana takma dedi ama yine de etkilendim maalesef...
kizannesii charlaa yaşamadım ama doktorun öyle dediyse ona güven canım boş yere üzülerek geçirme gebeliğini.için rahat etsin istersen bi doktora daha git.ama kafana takma sağlıkla gelir evelallah
charlaa kizannesii inşallah sağol canım.. bende stres yapmak istemiyorum ama nadir görülen bir şeymiş ve internetteki makaleler çok acımasız.. ister istemez kafasına takıyor insan. başka yaşayan ve gebeliği ilerleyen arkadaş yok mu şimdi :(
Handsomebaby Bence bir perinatoloji uzmanına görün canım.Detaylı incelesin.Ona göre önlemini alırsınız.