İlginç hamilelik belirtilerinde gördüm ki uçuk, 20 lik diş ağrısı göğüs ağrısı da belirti olabiliyormuş. Hayatımda hiç çıkmayan uçuk 1 haftadır benimle, 2 gün önce 2 3 gün süreşi 20 lik diş ağrısı çektim ama başıma dahi vursn ve birden kesildi. Sol göğüsümde ara sıra hafif bi ağrı ve sızı hissediyorum. Adet günüm 15 i sizce bi test yapmalı mıyım yoksa beklemeli miyim? 🤲🏻👶🏻