17papatya Meliyyy Evet canım bu değere göre hamilesin inşallah 2 günde 2 kat artar ve sağlıklı bi gebelik olur🙏🏻Adetin gecikti mi
Nalinnn14 Meliyyy kimyasal gebelik olmadığını anlamak için betanın 48 saatte 2 katına çıkması gerekiyor. Yine aynı saatlerde verirsen kan daha doğru sonuç olur. Hayırlı olsun inşallah
Nalinnn14 _almirasmom eylül ayında kimyasal gebelik geçirdim 440 a kadar yükseldi ve düzensiz bir yükselme söz konusu oluyor.