kadr3 18+3 haftalık hamileyim , hep sağıma soluma uyuyorum ama kendimi hep sırt üstü buluyorum, bu bebeğime zarar verir mi ?
Tiiffany kadr3 şu an için sorun olmaz. İlerleyen zamanlara dogdu bebek büyüdüğü zaman yatarken sırtınıza yastık koyarsanız dönmenizi engeller o zaman sırt üstü yatamazsınız. Bazen bu soylenenler ne kdr dogru diye dusunmeden edemiyorum. İlk gebeliğimde hç bşi bilmiyordum ve kimsede bişey soylemıyordu. Acıkcası ben hep sırt üstü yattım bir sorun olmadı 🙄
Gulsah5- kadr3 sırt üstü yatınca bebeğe oksijen akımı azalıyormuş doktorum öyle demişti canım sol tarafa yatmak daha sağlıklıymış , bende bazen uyandığımda kendimi sırtüstü buluyorum elinden geldiğince dikkat ediyorum
BBuseY Tiiffany bncede çoğu anneler bu şekilde yattı 😀 bende hap soluma yatıyorum gece uyanıyorum sırtüstü buluyorum kendimi . Allah’ın izniyle bişey olmaz bel ağrısı dışında 🤗🤗
Asyabuse Yatırmamaya başlıcak zaten canım merak etme 😂 ilk zamanlarımda burda biri demişti bana keyfini çıkar zaten yatamıcan diye öyleymiş 🙈 biraz sırt üstü yatayım için fena oluyor valla kan akışı yavaşladığı için tansiyonu düşürüyor. Sağ yatmamda yasak böbrek genişlemem var 🙄 doğumdan sonra bir süre soluma tövbe edebilirim bıhtııım 😂😂