Ttku Selam kızlar, tam 35 haftalık olduk ve doğum yöntemim sezeryana karar verildi sağlık problemleeim var bel fıtığı bel kayması ve skolyozum olduğundan. 35 haftasında olupta sezeryana gün alan varmı ?
Sareceee Ttku Benimde bel fıtığı var ama özeldeki doktor normal doğuma engel değil dedi devlette doğum yapıcam orası ne dicek bakalım
Ttku Halime90 bende bu hafta içinde gideceğim gün belirleyeceğiz, az kaldı 🤦♀️ Ama aralık sonu bebekleri olacaklar gibi
Ttku Sareceee Sağlığınıza engel olmuyorsa tabi normal yaparsınız, benim en büyük problemi bel kayması yaratıyor hepimizin hakkında hayırlısı 🤩
Halime90 Ttku evet😊 nst ye her hafta çağırdı mı doktorunuz Hastaneyle aramda 30 40 dk var . Kızmla gidemıyrm 2 hafta önce gıttım en son. Uzak olduğunu biliyr doktrm 1 ay snra gel o zamn dedi . İlk gebeliğimde farklı şehırdeydım doğumumda aynı zamnda . O doktorum son aylarda her hafta nst ye çağırırdı bu doktormda 1 ay snra deyınce aklıma takıldı 🤦♀️ O an sormayıda unuttum
Ttku Halime90 en son bende 10 gün önce falan gittim. 35 haftada gel ondan sonraki haftalarda da haftada bir nst bağlarız dedi evet . Çok uzakmış yolunuz gerçekten ama yinede bence imkanınız oldukça aralıkları uzatmadan gidin derim bu kadar dayandık son zamanlarda dişimizi sıkıcaz
Halime90 Ttku haklısınız bu hafta içinde bende gidecem hareketlerini takıp ediyorum ama yine de önemli