Huzurumm_ Yarın Başakşehir Çam ve Sakura şehir hastahanesinde detaylı ultrasona giricem ama ne olduğunu nasıl olduğunu ne yapıldığını bilmiyorum 😔 bilenler deneyimlerinizi paylaşırmısınız ?
Dmrbs18 Huzurumm_ detaylı ultrosan bebeğin iç organları daha doğrusu tum organları iğne deliğine kadar bakıyolar 😊 yani kadın dogumun göremedikleri ni goruyolar suyuna vs bakarlar bildiğin kontorle gider gibi makinayla bakıyolar eğer yüzünü gosterirse renkli goruyosun ve fotograflarını veriyolar 40 dakka falan sürüyor girmeden tok ve tatlı yiyerek gir . Amaç eğer herhangi bir sorun varsa bebekte saglıgında erken teşhis koymak ona göre yol almak doğumhaneyi ona göre ayarlarlar inşallah güzel sonuçlar alırsınız
siyahinci3 Huzurumm_ burun delikleri damak dudak parmaklar beyin odaciklari damarlardaki kan akışı böbrekler bsgirsak aklina ne gelirse 45 dk inceliyorlar..bana beynine baska vucuduna baska ultrason ile surekli alet değiştirdi ..Cinsiyeti de net olarak o zaman öğrendik kiz demislerdi erkek mis..bebegimin yuzunu renkli kac kere görüntüledi mutlu ayrildigin bir ultrason
Dmrbs18 Huzurumm_ mutlaka girmelisin . Benim suyum azmıs onu ogrendim haftama göre ama doktora kalsa herşey iyi suyu iyi diyodu detaylıda doktor fark etti kendi doktorum.ona rağmen iyi diyodu . Adam beni çapaya sevk etti ordakiler de aynını dedi ama benim doktorum mudahele edilcek bişi yok gitmeue gerek yok diyodu ben en sonunda iyi bir peritonelji doktoruna riiskli gebelik üzerine buldum ve tedavime başlandı .o doktoruda değiştirdim
Aysun56 Huzurumm_ bebeğin hem normal hem de renkli olarak A’dan Z’ye tüm organlarına bakıyorlar erken doğum riski veya bebeğin herhangi bir organinda bir hasar var mi diye bakıyorlar.40_45dk sürer tok karın ve tatlı yiyerek gitmen gerekli bebek hareketli olsun diye . bazen yediğin tatlı yetmeyebilir ek olarak yanina tatlı birşeyler alabilirsin
Busra_2023 Her şeyden öte bebeğini görmektir Detaylı😍 Kalbine, damarlara, beyin, ayaklara bebeğe dair her şeye ultrason ile bakıyor doktor yarım saat sürüyor genellikle. Cinsiyetide görüyor çoğu doktor
Huzurumm_ Dmrbs18 ahh inşaallah çok korkuyorum çok uyku tutmadı uyuyamıyorum 😔sabah ola hayrola çok teşekkür ederim
Huzurumm_ Dmrbs18 Bnde şuan herşey normal görünüyor ama perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi doktor bir aydan fazla randevu bekledim sonunda buldum yarın Sabah muayenem var ama işte gel gör ki içim içimi yiyor ağlayasım var içim çok buruk korkuyorum
Dmrbs18 Huzurumm_ kaçıncı haftadasın haftan geldiği için detaylıya yonlendirmistir korkma sakın içini ferah tut duanı oku gir içerii sonuçları bizede söyle 😊
aseldurununannesi_ Huzurumm_ ben bugün girdim canım resimli post açtım hatta 45 dk sürdü parmaklarına kadar baktı doktor çok şükür herşey yolunda darısı başına sağlıkla inşallah 🤲
Yarenylmz Huzurumm_ benim de yarın detaylı randevum var ama içim kıpır kıpır bebeğimi görücem diye 🧚🏻♂️ Siz neden telaş yaptınız içinizi ferah tutun 🌸🌸
Huzurumm_ Yarenylmz bir buçuk yıl önce kızımı kalp hastalığından kaybettim bundada kalbinde sıkıntı var mı diye bakmak istedi çok şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı
Dmrbs18 Osmaneem18 genetik test vs verdim henüz onların sonucu daha cıkmadi test sonucuna göre tekrar bakacağız şuanlık kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bide akşam olan kan sulandırcı hapım var yarinda kontrlm var inşallah iyi gelir . Kendi doktorumda havuç suyu önerdi . Bide günde 2 3 litre su
Burcuuzunnn Huzurumm_ bende cuma günü oraya gidicem siz gittiniz mi nasıldı size ultrason görüntüsü verdiler mi bi de cinsiyetini söylediler mi
Huzurumm_ Burcuuzunnn ultrason görüntüsü vermediler herşeyine baktılar tek tek söyledi yarım saat sürdü muayene 2 kere baktı ayrı saatlerde cinsiyetini söyledi yüzünü ekrandan gösterdi bana
Osmaneem18 Dmrbs18 bende amniosentez yaptırdım onun sonucunu bekliyorum her akşam bende havuç suyu içiyorum birde deveci armutlu yiyorum kan sulandırıcı Ecopirin 150 mg kullanıyorum ne kadar olduğunu biliyor musunuz amniyon sıvınızın