Fevehan
Yorumunuz değişmedi başlığınızı yoruma ekledim ki silindi demeyin diye :) ve başlık ile içerik aynı olması, size daha rahat cevap verebilmeleri adına, sizinle aynı hastaneye giden ve cevap bekleyen diğer annelere yardımcı olmak istedim. Diğer açtığınız postu belki görmemiş olabilirler. Ama forum kuralları gereği bu şekilde ilerliyoruz annemiz. Anlayış için teşekkür ederim. İyi forumlar 🥰