39.haftadayım karnım aşağı indi hareketlerini aşağıda hissediyorum çok hareketli özellikle sağa sola yatınca daha çok hssediyorum hareketleri acaba banamı aşağı indi gibi geliyor ysrın kontrol var ama doğum yaklaştı ondanmı böyle hareketli doğum yapıpda böyle olan varmıydı bn hep hareketi azalcak sanırıd. Aşağo indikçe