Busiko @"Esss__ bugün 2. Kez kanadı gebeliğin 2.döneminde olurmuş normalmiş ama günde iki kere kanaması da normal midir
Elifffyusa 20 haftalardaydi sanırım tam hatırlamıyorum ama 4 5 defa benimde olmuştu normal demişti doktorum
hambostanimEymen Busiko benim çok kanadı halâ da ara ara kanıyor kan basıncı yükseldiği için oluyormuş ilk başta ben çok korkmuştum çünkü burnum kanadıktan sonra tansiyonum hızla düşüyor ve bayılıyor gibi oluyorum ama normalmiş