inci_29 bende covid geçirdim boğazım bayağı kötü olmuş dedi doktor . Yüksek ateş ve üşüme vardı düşsün diye kıyafetlerimi çıkardılar. Sadece parol serum verdiler başka birşey veremem daha kötü giderse tedavi uygulayabilirim dedi hamilesin dedi. Sürekli ballı süt zencefil tükettim bol bol meyve yedim çok şükür atlattım .