AyFa1608 Kahyaasena rahmin büyüdükçe kasılma ağrı sızı olabilir ama şiddetli falan olursa doktorunla görüş canım.
Rabia04_09 Kahyaasena bende şu an 15+3 haftalık hamileyim ara ara bende de oluyor rahim genişledikçe normal
Turuncubebik Kızlar 17 haftalık yürümeniz nasıl ? Normal hamile değil gibi mi yürüyorsunuz ? ağrı vs olmuyor mu ?