Kubra_05 Bugün itibariyle 5+2 olduk sabah doktora gidip keseyi görmeyi umuyoruz görür müyüz tecrübeli olanlar söyleyebilir mii❣️
Ikra33 Kubra_05 bence acele etmeyin en azından 4 gün daha bekleyin biliyorum çok heyecanlı sürec 🌺 . Geç döllenme olmuşsa görülmezse strese giriyor insan
Fatmiks Benim 3 haftalık belki de daha küçüktü kese vardı ama bebişi daha görememiştik daha çok minik demişti doktor 🌺
Kubra_05 Ikra33 adetten bir gün önce hcg 96 cıkmıştır gec döllenme değildir diye düşünerek gidecektim yarın 😀zaten doktor 2 hafta sonra gelin demişti o da çarşamba günü oluyordu ben 2 gün erken gitmiş olacağım😇
Skn23 Kubra_05 betana göre bakılıyor . Doktorum hesaplamıştı betamı. 3 bin olduğu gün gel görürüz demişti ona göre çağırmıştı
Kubra_05 Bana da 1000 1500 olunca kese görünür demişti ama bilemedim şimdi kan sonucu çıkana kadar ultrasonda baksa var mı yok mu görünür heralde