A_sli10 Kızlar şuan kahve rengi akıntı gördüm camaşırımda korkuyorum acaba nedir ? 9 haftalık gebeyim
Ahuum A_sli10 gelir şimdi yerleşme kanamasıdır yazmaya… doktorun ultrasonla bakıp plesentadan mı keseden mı senden mi geldiğini anlaması lazım. Her türlü kanama düşük tehtitidir. İmkanın varsa acile gitmelisin. Ama hemen varsa evde ıkıtane progestan fitil şeklinde vajinadan at öle cık evden. Ben tüm kanamalarımda bunu yaptım
B-ebek Kesinlikle doktorunla görüş canım, benimde 6 haftalıkken olmuştu kanama alanım oluşmuş meğer. Düşük tehlikem oluşmuştu. 2 ay aralıksız yatmış kalkamamistim. İhmal etme, geçmiş olsun