Damlanek Selam kızlar 21. Haftamda biraz açılma var rahmim 330 mm ben 2 tane her akşam kullanıyorum ve yanma oluyor sizde de oldumu?
Ahuum Damlanek bende de açılma var 35 rahım ızunlugu. Genelde yatıyorum ama ewimin işini yapıyorum. Ellerini yıkayıp yap yanma vs olmadı bnde tahriş olmuşssundur
Ahuum Damlanek bende de açılma var 35 rahım ızunlugu. Genelde yatıyorum ama ewimin işini yapıyorum. Ellerini yıkayıp yap yanma vs olmadı bnde tahriş olmuşssundur
Damlamsu Damlanek ben 28.haftadayım bende olmadı yanma tahriş olmuş olabilirsiniz dikkatli olmak gerekiyor bi doktorunuza danışın belki ağız yolu ile alırsınız
Sedamete Ahuum benimde 35mm idi geçen hafta 31mmye düştüğünü öğrendim hiç bir şey yapmadığım halde çok yapmamaya çalış canım neden düşüş oldu anlayamadım
EbruMirac Damlanek bende kullanıyorum 22. Haftadayım erken doğum geçmişim var ondan rahim uzunluğu 36 mm eldiven ile kullan fitili elini ne kadar yıkasanda enfeksiyon kapma riski var doktorum söyledi banada mutlaka eldiven tak diye
Sedamete Damlanek canım o yanma bende de oluyordu çünkü ilacı kuru kuru zorla ittiriyordum artık çok rahat kullanıyorum ellerini yıkadıktan sonra kurulama ve ilacı elinin ıslaklığıyla ıslat aşırı rahat ve hızlıca ilerliyor hiç acı duyulmuyor
baby3_ Damlanek bu rakamlar benim için harika 😀😀 0,5 mm ile 19 haftadan 36 yi gördüm. Fitil olarak kullandım. Yanma vs olmadı . 4 cm de açıklık vardı
Damlanek baby3_ beni pernitolog kontrolde erken doğum riski diye uyardı kendi dr um korkuttu sürekli yatıcaksın çok az evde hareket diye ben de araştırdım çok değil ama normal sınır ın dışında diye böyle dediler sanırım