Kızlar merhaba. Son 1 haftadır çok idrara çıkıyorum ve durup dururken birden baskıyla sanki saatlerdir tutuyormuşum gibi geliyor hiç yokken zor tutuyorum. Dışarıya markete bile çıkamaz oldum. Acaba bu haftalarda böyle mi oluyor? 32. Haftamdayım. Detaylı ultrasona girdiğim zaman doktor bebek çok aşağıda kasıklarında baskı varmı demişti ama o zamanlar sorun yaşamıyordum. Korkuyorum o yüzden erken doğum olabilir mi diye. Normalde cuma günü randevum var ama yarın acaba arasam mı doktorumu bilemedim