ne açılma ne sanci hala hiçbir şey yok salı günü sonngunum 00dan sonra 40+6 oluyorum sali gunune kadar gelmezse bebek direkt doguma alcaklar bende bugun meryem Ana otu aldım denileni gibiyaptim açıldı şu an hala su da kananmam ara ara geliyor bel sırt ağrısı kasıklarda agri yasiyorum ama hastanede nstde sancı açılma vs cikmiyor dua edin kızlar bu gece sancilanip sabahaa dogurayim yaa çok yiprandjm Cidden Son günler geçmek bilmiyo salı gününe gelmezse suni sanciyla olcak Allah yardımcımız olsun