36+3 üm sağ böbreğimde inanılmaz bir ağrı vardı kaç gündür. Tahliller tertemiz çıktı. Ana idrara çıkma sırasında sağ böbrek ağrısından duramıyorsum. Kadın doğum doktoruma gösterdim ultrasonda böbreğime baktı bebiş baskı yapmış ve böbreğim genişlemiş. Sağ tarafına yatma dedi, bol bol su. Doğumdan sonra düzelirmiş Allahn izniyle.