Kızlar ilk dogumum 40+5 de vajinal fitille suni sancıyla başlamıştı şimdi 36+4 um arada sancim kasilmam oluyor acaba bunu kendi sancim gelerek mi dogururum birde 40 li haftaları görür muyum yine suni sancı almak istemiyorum bu sefer ikinci doğumlar kaç haftalık ve nasıl oldu sizin