Emineo98 Sebebine bağlı canım. Doktorlar genelde bir sorun olmasa da ilk bebeklerde düşük normal diyor. Eğer ki bir sebebi olmadan olmuşsa bir adet beklemek yeterlidir bu haftada. İnşallah hiçbir sorun yaşamazsın. Ben de 10. Haftada kürtaj oldum. 1 adet sonrası hamile kaldım. Doktor baktığında rahim iyi durumda demişti. İnşallah bir sorun yaşamayız.