Zeynepdgn50 Kızlar azı dişim kırıldı ağrı yapıyor. 3 ayı doldurdum 13+2 haftalığım. Yarın doktoruma da danışacağım ama size de sormak istedim. Bu haftalarda diş tedavisine gidebilirim demi ilk 3 ay gidilmiyor diye okumuştum