baby3_ Kucuk_melegim araştırmışsınız yenir yazıyormuş . Gerçekten burda bilmediğiniz biri yenir deyince mi içiniz rahatlıyor ilginç
Kucuk_melegim smls19 ay sağol canim valla içim rahatladı biri yenmez dedi de yağda kizariyoruz saten iyice pişiyor birde yani kopek balığı türünden değil neden yenmesin dedim
Kucuk_melegim baby3_ araştırdım ama emin olamadiğim için burda sormak istedim araştırdım yedim ama içime dert oldu
baby3_ Kucuk_melegim yok anlıyorum sizi de burda yani içiniz rahatlatılcak bi ortam değil inanın neler gördüm yani
Sumeyye61 Mezgit dip balığıdır, denizin içindeki zararlı,yararlı tüm maddeler dibe çöker ve onlardan beslenirler o yüzden gebelikten çok fazla tüketmemek daha sağlıklı. Onun yerine farklı balık tüketebilirsiniz. 🌸
Kucuk_melegim Mazra hastaneyi arayip ebeye sordum yiyebilirsin dedi kizartiliyor dedi yarn doktoruma da sorucam