minikmucizeemaak hiç bişey yapmana gerek yok canım stres yapma yeter ben 7 yıldır korunuyordum haziran sonu gibi korunmayı bıraktım tamamen eylülde hamile kaldım hiiç bişeyde yapmadım Çünkü rabbim vermek isterse her türlü verir ama geçiktiriyorsa güzelleştiriyordur olarak düşünürek hiç stres sıkıntı yapmadım hiç dikkat etmedim Hamd olsun 6 ekimde hamile kalmışım🦋HAMİLELİĞİ GEÇİKTİREEN ŞEYLER BUNLAR zaten stres sıkıntı gerilmek kendini sıkmak kafayı takmak ,Hı zaten tıpsal durum da tedbirini alırsın