Tam aradığım post bnde öldürmekten artık ciğerlerim çıkacak diye korkuyorum 20gundur gribim öksürük geçmedi bazen iyi bazen çok kötüyüm bu akşam dayanamadim gittik acile parol serum takip gönderdi ama öksürük geçmedi sırtıma viks sürüp havlu ısıtıp koydum insllah bı zarariz olmaz bilgisi olanlar yardimci olur inslah