kizannesii17 Alt tarafı bı lavobaya girip abdest alınca nefes nefese kalıyorum banyo yaparken çok zorlanıyorum daha şimdiden böyle bikini bölgemi nasıl alcam göremiyorum zaten karnimdan nasıl olcak hiç bilmiyorum ufacık bı iş yapmaya mecalim yok
Eldgrn kizannesii17 o bikini bölge temizlik sorunu bende de var göremiyorum hemen nefes nefese kalıyorum yoruluyorum çabuk o yüzden hastane çantası işini hemen yapicam bu hafta bitirecem 28+5 olucaz
Sinemozy kizannesii17 kendimi gördüm resmen bugün biraz yürüyüş yapalım dedik hemen yoruldum eve geldik duş alıyım iyi gelir dedim duşta da yoruldum uzanıyorum sağıma yatsam o tarafım ağrıyo sola yatsam o tarafım ayy vaktinde zamanında hayırlısıyla sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim kokularını içimize çektiğimizde herşeye değdi demek nasip olur İnşallah 🌸
hayalperest2310 kizannesii17 ayy bende 24 haftalık oldum birden şiştim çok çabuk yoruluyorm mecalim yok yürümeye rahat rahat oturamıyorm bile zorlu süreç başlıyor mu 😟
kizannesii17 Eldgrn ben hazırlamaya başladım çantayı nolur nolmaz insan hazırlıksız yakalanıyor bazen
hayalperest2310 kizannesii17 ayy bende 24 haftalık oldum birden şiştim çok çabuk yoruluyorm mecalim yok yürümeye rahat rahat oturamıyorm bile zorlu süreç başlıyor mu 😟
almilakusunannesi kizannesii17 kendini cesaretlendirip bol bol hareket etmeye çalış bence. 37+3’teyim bugün bütün evi dip bucak temizledim😂 bikini bölgesini almak imkansız tabi ona bişey diyemem ama hareketten kesilmemeye çalış. Yoksa doğum çok zor oluyor
kizannesii17 almilakusunannesi zaten sezeryan olcak annemde de kalınca pek bı iş yaptığım yok yataktan sofraya tek aktivitem😅
Mavimsi_ kizannesii17 post açıp sormak istiyordum bir tek ben mi böyleyim diye size denk geldim😅 Ben de şuan 28+5 im artık eğilemiyorum hemen nefesim kesiliyor çok çabuk yorgunluk bir iş yapamama uykusuzluk ama en çokta nefes darlığı bazı durumlarda