Esracim Kızlar 36+2 deyim. Normalde bugün kontrolum vardı ama doktorum hastalanmış iki gün izinliymis. Bebeğim karnimda sertleşiyor.Bu hafta bı kaç defa oldu. Bugünde sertleşiyor karnimda. Sebebini bilen var mı acaba
DilekAkkayaYksel Esracim 36+4üz bizde de oluyo sanırım sıkışıyor itiyo falan kendini sorun olduğunu sanmiyorum ben ama benimde kontrolum yarin sorucam doktoruma
kymkkymk2106 Esracim 36+5 bizde valla benmde hep öyle kasılmaymş ve yeri dar die o kadar sertleşiomuş bnm bazen o kadr sertleşioki karnm acıo doğuma hazrlk bunlar serleşme kasılmalar hayırlı doğumlar olsun hepimize🤗
Muhammedamine Esracim 29. Haftadayız benimde öyle oluyordu gittim bugün magnezyum verdi senin haftanda normal gbi geliyor bana
Esracim DilekAkkayaYksel evet ya çok hickiriyor hatta bazen elimi koyuyorum nefes alıp veriyor sanki.
DilekAkkayaYksel Esracim cok fena ya insan nasil mutly oluyo basen endiseleniyosun acaba hersey yolunda mi die
Berfingnc Benimde sertleşiyodu karnımda ilk zamanlar günde bir kaç defa oldu sonra dakikada bir devam ediyodu hastaneye gittim 29+6da kasılmaymış o da doğum yaptım
Berfingnc Esracim inşallah bir sıkıntı yoktur tetikliycek şeylerden uzak dur özellikle göğüslerden o çok tetikliyo gerekirse dokunma bile
Slha Berfingnc bbegin nasil bnmkide sertlesiyo sanki biyerlerini dayiyo gbi haftaya kontrolum var baklm