Uygulamaya göre son 1 günüm kaldııı. Yarın tam 40 hafta oluyoruuuzz. Bizim oğlanın keyfi yerinde gibi hiç tık yok. Hem çok korkmaya başladım aetık hemde aşırı heyecanlıyım 😂 ne hissedeceğimi şaşırdıımm. Salı günü kotnrolüm var bekelyecek mi çat diye bir anda gelecek mi belli değil. Bu postumu görenler benim içinde dua eder misiniz??? Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah