281903 Merhaba doktor kontrolüne gittiğimde bebeğe giden damarlarımda darlık olduğu söylendi aynı sıkıntıdan yaşayan var mı ?
Elyesa 281903 bende de aynı durum var ..corasprin kullanıyorum 34.haftada bırakacağım daha bir ay oldu kullanalı doktora daha gitmedim kilo artışı vs haftasıyla uyumlumu şu an bilmiyorum..
120720 281903 Bende de benzer problem vardı. Benimde bebeğe giden damarlarda akış sorunu vardı coraspin kullandım ben 28. Haftada bıraktırdı doktorum. İlacı kullanmadan önce çok tanyon sorunu yaşıyordum ve bebek geriden geliyordu 1 hafta kadar ilacı kullanırken düzeldi. Şu an herşey gayet normal 32. Haftamdayım
Busraaaa35 281903 11.haftadan beri var ecopirin ve oksapar kullanıyorum,doktor tuzu kesmemi önerdi ve tansiyona dikkat ediyorum,bebek biraz zayıf gelişiyor bu gece itibariyle 32 oluyoruz nasipse.kontroller 10 günde bire düştü bakalım gelişimi nasil olacak
Amine95 Benim arkadaşımda olmustu. Doktor ilaç verdi. Sağlıklı bir gebelik sonucunda bebek doğdu. Sanırım 37.haftada doğurmuştu
281903 Amine95 ilaç olarak coraspirin mi kullandı acaba biraz korkuyorum bişey olur diye ama sormak istedim
Amine95 281903 bir sorayım bilemiyorum. Ama bu şekilde 3 tane çocuğu oldu. MasAllah hepsi de sağlıklı
Guzelanne56 281903 merhaba iyi akşamlar öncelikle korkmayın benim bebeğim de her ıkı damarda darlık vardı (bıleteral uterun arter) 22. Haftamda detaylı ultrason aracılığı ıle öğrendim başta Internet’ten vs okuyarak çok korktum ama korkulcak bı durum değil doktorum 34. Haftaya kadar coraspırın verdi günde 1 defa kullandım herhangi bı gelısım gerılıgı vs yaşamadım 10 gün evvel rahım ağzı yetmezlıgınden erken doğum yaptım ve hıc bı sorun yaşamadım darlıkla alakalı bı sorun değil erken doğum sebebim darlıktan korkmayın hıc asprıını düzenli kullanın 34 e kdr sonra kesılecek ztn Busraaaa35 Elyesa 281903
281903 Elyesa ben şuan 20+3 deyim bana da aynısını söyledi 34. Haftaya kadar kullanmam gerektiğini ama ben bu durumdan dolayı bir sorun olur diye çok korkuyorum
Elyesa 281903 bende çok korkuyordum hala da geçmedi korkum ama burda bi post açmıştım coraspirin i her gün alın bi sıkıntı olmaz dediler son haftalara kadar sıkıntısız ilerlemişler ondan sonra biraz rahatladım,
281903 Elyesa düzenli olarak her gün aynı saatte alıyoeum doktor organ taramasında gördü şuan normal seviye de ama ritimde bozukluk olduğu için kullan dedi