Gmzgvn 19 haftalık gebeyim ara ara kanamam oluyor doktora gittim hiç bişe yok ve hala devam ediyor ara ara bende çok tedirgin oluyorum başına gelen var mı
Cansudinc Gmzgvn bu kanama pıhtı şeklindemi ? Aynısı benimde başıma geldi ve bir sorun olmadığını söylediler
[silindi] Gmzgvn 17 haftalık olduk biz 12 haftaya kanamam oldu parçalar düşürdüm ama adet görmeye devam etmişim insAllah bu ay tekrarı olmaz dedi doktor
Cansudinc Gmzgvn Benimde bi kere 19. Haftamda bir kere 22. Haftamda bi iki damla şeklinde geldi kontrolde bişey gözükmedi idrar tahlili yapıldı ondada bişey çıkmadı anlam veremedim