Yesraan Kızlar 24.haftama giricemde bebeğimin tepik hareketlerini hissedemiyorum hala ara sıra tik tık atıyor damar gibi o kadar.😔
Evraa Yesraan ben de 24.haftamdaym ama hissediyorum. Bu durumu doktoruna söylemelisin çünkü şu ana kadar hissetmen gerekirdi.
Evraa Yesraan aslında tekmeleri de o şekilde oluyor tık tık şeklinde. Sadece yeri farklılaşıyor. Bazen yanımdan bazen karnmn altından felan oluyor acaba senin de hareket olabilir mi?
Yesraan Evraa nasıl hissediyorsun canım tepik atiyormu geçen tetanoz aşısı oldum ebeye demiştim kalp atışıni filan dinledi gayet sağlıklı annesi dedi ama
TTtutku Yesraan sen ne zaman uyusan asıl p zaman uyanıyorlar birde iç karnın genişse ondan da hissetmeye bilirsin korkma
Evraa Yesraan o halde korkmana gerek yok karındaki yap dokusu ve kaslarımız aynı olmadığından hissetmemiş olabilirsin. Ben bazen yemeklerden sonra çok şişiyorum ve karnım taş gibi oluyor. Öyle olunca bebişimi hissetmiyorum
Yesraan TTtutku inşallah öyledir kuzum dha Çarşamba günü çok şükür kalp atışıni duydum ebe dinleti de
_almirasmom Yesraan gobek bolgenızmı yaglı ? Sızın haftalarda benım bebegın hareketı dısarda cok net gozukuyor vıdeolarını cekıp paylaşıyorum ayagını resmen gezdırıyo karnımda
Mervetnl Yesraan çok normal hiç hissetmiyor değilsiniz tık tık dediğiniz zaten onun hareketi her bebek farklı her hamile farklı bende yeni hissediyorum düzenli hissetmiyorum ❤️ 25 haftalık. 28. Haftasına kadar hissetmeyen arkadaşlarım var 🌸
mysweetbabyy Esmerim_2727 ya yanlış anlamayın ama bu yorum konu sahibine ne faydası var aksine daha çok strese sokmaya sebep lütfen daha hassas olalım