aysenur-y1 şu an 32+6 yım ve kendi işim var. Bu yüzden de çalışmak zorundayım ve neredeyse 8 saati masa başında geçiriyorum. Doktorum sorun olmaz 2 saatte bir kalk dolaş evin içinde dedi ama resmen oturamıyorum. Arkama yastık yanıma yastık koyuyorum. Kaburgalarım batıyor gibi oluyor. Daha şimdiden bu kadar zorlanıyorsam son zamanları düşünemiyorum