Ruuveydaa Merhaba tekrar bir başlıkla geldim kusura bakmayın çok heyecanlıyım 11 hafta 3 günlük oldum bugün muayene de doktor yüksek ihtimalle kız görünüyor dedi gönlümde de kız vardı acaba değişen var mı sizce kesin midir 😍
Bir_tirtilannesi Ruuveydaa bende 11 hafta 4 günlüğüm 🌸 2 hafta sonra randevum var o zaman öğreneceğim genelde bu haftalarda kesin olmuyor kimisinde değişiyor haftası erken olduğu için doktorlar yanılıyor bazen ama daha sonraki kontrolünuzde kesin olarak belli olur diye düşünüyorum 😇
mucizem___ Ruuveydaa kesin değildir diye düşünüyorum 12+5 Ken ultrasonda doktor Cok dikkat ederek defalarca baktı eşim hocam o pipi mi dedi 😂 doktor bey de benim de cok dikkatimi cekti bende öyle düşünüyorum ama erken birşey söylemek İcin dedi eşim oglum die seviyor zaten bakalım hayırlısı 14. Haftayı falan beklemek lazım
busraninprofili Ruuveydaa bana da 12.haftada kiz 16.haftada erkek dedi 😀 cinsel organ tam olusmamistir suan
Ruuveydaa Bir_tirtilannesi Doktorum çevremde ki herkesin doktoru ve onları da 11 haftada yüksek ihtimalli olarak söyledi ve doğru çıktı umarım bende de öyle olur sizin de gönlünüze göre olsun inşallah 🌹
Ruuveydaa mucizem___ Haftaya kesin belli olur dedi ama yüksek ihtimali söyledi söylediği herkeste doğru bildi umarım bende yanılma payı olmaz size de hayırlı olsun 😊
Bsrakrs 13.haftamda %90 kız dedi doktorum iki hafta sonra gittiğimde erkek dedi ve birsürü pipi ultrasonu çıkardı🙈 şimdi 10haftalık gebeyim bende heyecanla ve sabırla beklemedeyim🥰
Ruuveydaa Bsrakrs Haftada görünmemesi tuhaf olmuş 😂 bebeğim bana doğru dönüktü ikili tarama testi esnasında iyice yaklaştırdı dümdüz görünüyor dedi başta da uyardı tabi eşya almayın diye hayırlısı olsun tabiki ama sonradan pipi ultrasonu çıkmaz inşallah 😂
Ruuveydaa busraninprofili Doktorun yanılma payı düşük çevremde herkeste doğru bildi ama Allah’ın dediği olur her an herşey değişebilir o yanılma payı beni bulabilir galiba 😂