fatiss Aynen öyle kıyaslama çok yapılıyor. Benim kızım çok zayıf doğdu mesela görümcemin kızı çok tombişti her konu açıldığında zayıf zayıf deyip duruyordu her söylemesinde de mesela kızım sağlıklı o bana yeter deyip geçiyordum umursamadim hiç kimseyi ne derlerse desinler. Her çocuk gelişimi farklıdır her çocuk bir değildir biz anneler bunu çok karşıtırip kıyas yapmazsak daha iyi olacak hem çocuklar için hem bizim için. Geçen biri daha bir kaç aylık bebeği için otizm mi acaba diyor. Yahu dedim rahat bırakın şu bebekleri ne istiyorsunuz demi ama. Gerçekten olanlar vardır içlerinde ama daha 3 aylık bebeğe de otizm teşhisi koymak ne bileyim. Aslında bı rahat bıraksalar su çocukları evham yapmadan. Evham yapınca altında bişey arayınca illa bı sorunlar çıkıyor çünkü.