Arkadaşlar oğlum bir sene önce sünnet oldu 4 aylıkken ama biz bi enfeksiyon geçirdik şimdide sürekli kireçlenme oluyo temizledim halde sizce ben sleypin bez kullaniyom bez yapa bilirmi degistirsem bunu yaşayan oldumu hiç ayrıca penisi gömuk sünnet doktoru büyüdükçe düzelir demisti