Bdncrr Kızlar yarın sabah 8 de yatışım olacak suni sancı ile doğuma başlanacak dualarınızı bekliyorum çok stresliyim iyi dileklerinize çok ihtiyacım var 🥹🙄
Benimennembirmelek Bdncrr ayy cnm bende gidicem %90 benide doğuma alabilirler 40+4 haftalığım ben sen kaç haftalıksin sancın fln varmı yada açılma benim ki ilk gebelik
Nillyky Bdncrr merhaba ben de aynı şekilde , 40+6 oluyorum yarın sabah yatışım var bana da dua eder misiniz 😊
Bdncrr Benimennembirmelek benimde 39+3 ağrılarım var küçük küçük ama uzun zamandır var doğum sancısı değil yani yokluyor sadece açıklıkta geçen pazartesi yoktu ama yumuşamış demişti plasenta eskidiği için doktor daha fazla tutmak istemedi benim canım
Benimennembirmelek Nillyky sende bana dua et cnm bende yarın kontrole gidiyorum ama 3 gün önce acikligim vardı yatircakti sonradan vazgeçti belki yarın benide doğuma alabilirler
Evraa Bdncrr ay inşallah hemencecik Bdncrr ay inşallah hemencecik doğar bebişin 😍🌼 Allah yardımcın olsun
Elaeyl Bdncrr Allah yar ve yardimciniz olsun inşallah sağlıklı şekilde kucaginizde eve dönün Kaç haftaliksiniz