selvaurnn_ bende yapamıyorum bacım ama zorundayım kendimi toplarlamak için. Dik durmak için sebebim var oğlum. Senin de sebeblerin var. Ne zman oldu bu olay. Galiba yeni yeni daha. Benim olay bir ay oldu. Ve daha yeni yeni kendime gelmeye başladım. Yinede çok canım yanıyor bazen o zaman Allah’a yalvarıyorum sesimi duysun yardımcı olsun diye. Sabır ediyorum herşeyin hayırlısını versin diye. Eminim ki Allah sabrımızın selameti üzerine en güzel şekilde mükâfatını verecek. Sende buna inan ve ona göre yaşa. Ye iç yavrularına bak. Bak yine baba evinde değilsin ben baba evindeyim bu daha zor. Hem bir dilekçe şikayet falan edildi mi hayır sadece laf edildi. Denildi diye olacak bir şey yok herşey Allah’ın elinde emrinde. Ölümden başka herşeye çare var ne kadar zor olsa da. Bedensel olarak yanında olamam ama ruhen her zaman yanındayım bunu unutma. Özelden yazabilirsin istersen konuşmak istersen derdini anlatmak biraz olsun rahatlamak istersen 🤗🌹 gönlümüzü feraha çıkartsın rabbim dualarımızı kabul etsin amin 🤲🏻🌹🥺