Ceycey
Daha Doğum yapmadım o konuda bilgim yok ama bende 34 haftalıgım en başından beri serap sivamlıya gıdıyorum muayene ücreti diğer doktorlara göre biraz farklı ama çok iyi bi doktor çok güler yüzlü çok ilgili dış gebelık gecırdım ozamanda onda amelıyat oldum tavsiye ederimm ..