Sol tarafa yatınca kan akışı daha iyi oluyormuş. Şu an 15 haftalık hamileyim psikolojik mi değil mi pek anlayamadım ama sağ tarafa yattığım zaman karnımda kasığımda beni rahatsız eden ufak bi ağrı sızı karışımı birşey oluyor. Kaçıncı haftadan sonra sola yatmaya özen gösterilmeli? Sürekli aynı tarafa yatınca belim kalçam aşırı ağrıyor uyku denen birşey olmuyor