Seymak21
0-3 ve 1-3 benim aldıklarım çok farketmiuor kalıpları açıkçası bence hatta aynı gibiler.
1 tane 10lu, 5 tane 5li hastane çıkışı aldım.
20 tane de kısa kollu askılı ve uzun kollu zıbın aldım.
10 tane tulum, 4-5 tane de alt üst takım aldım bu aylardan
Herkes çabuk büyüyor giyemiyor diyor ama kusma ve sıvı kakadan dolayı bezden taşma olayı çok oluyor ilk aylarda o yüzden sürekli kıyafet değiştirmek zorunda kalınıyor. E sürekli yıkayıp kurutmaya da vakti olmuyor insanım o yüzden ne kadar yedekli olursa o kadar iyi diye düşünüyorum.