Kızlar normalde 36 haftalığım doktor 2 hafta önde gidiyor dedi 38 haftalık görünüyoruz geçtiğimiz hafta normal Doğum dedi kendiliğinden doğurmazsan bu hafta içinde gel dedi Cuma’ya kdr doğurdum doğurdum doğuramadım Perşembe yada Cuma günü gidicem artık suni sancımı verir olmazsa sezaryanamı alır bilmiyorum 🙄aranızda böyle olan var mı