ballikedii Dilaraanl biz 9+0 olduk yarın kontrol var çok heyecanlıyımmmm. Şu mide yanmam çok fena ama 😟
denizarenmom Dilaraanl eger ilerde bakmak istersen bol bol gobusunu cek yaa🥲 ani defteri aldim bomboss kaldi zaman cok hizli geciyor 23 haftalik olduk bile🫶
Aysnrbtnn Dilaraanl 9+2 olduk ama bel ağrım çok 10 dk ayakta durunca sanki ikiye ayrılıyor ve bacaklarım ağrıyor 😄 ve mide bulantım var koku hassasiyeti varda var olsun bebiş sağlıklı olsunda
gulsumd1 Dilaraanl 10+2 mide yanması kusma innaılmaz derecede 3 kilo verdim ama bugün biraz iyiyim :)
Dilaraanl denizarenmom kız benim hamile kalmadan önce de göbeğim vardı biraz, şimdi çıktı mı çıkmadı mı anlayamıyorum ki😂
Dilaraanl ballikedii yaa 🥺 ne iyi gelir mide yanmasına hic bilmiyorum inşallah geçer bi an önce çok yormaz seni 🥰🥰
asiyerz ballikedii benim de mide yanmam vardı doktorum gaviscon verdi. Azıcık içinde bile işe yarıyor
ballikedii Dilaraanl inşallah yarın sorucam doktora onun dışında iyiyim enerjim falan tavan hep yemek yiyorum 😂
Mom_merve123 10+3 olduk mide bulantısı yanması çok halsizim hep böyle mi gidicek çok mutsuz oluyorum 😔
denizarenmom Mom_merve123 hayir hep boyle gitmiyor hatta bazen o kadar enerjik oluyosun ki hamile oldugunu unutuyosun 😂 mide yanmasina yesil elma sade soda ve soguk sut cok iyi geliyor canim ❤️
Dilaraanl Mom_merve123 yaa bende o kadar şey yok. Midem çok nadir bulanıyo öyle halsizlik de yok folik asit kullanıyorsun demi
2023Mucizem 10+5 iz bizde teyzoşlar her seyi cok öerak ediyorum ilk hamileliğim bazen güzel bazen cok kötü halsiz geciyor günlerimiz 😊
Dilaraanl 2023Mucizem Testleri ne zaman yaptırcaksınız annesiii😌 ikili tarama testini? Bizimki ayın 16sında
2023Mucizem Dilaraanl doktor kontrolüne gidicem inşallah bu hafta içi ama ikili test yaptırmıcam canım sadece ilerde detaylı ultrasan yaptırmayı düşünüyorum 😊🌸