Angelmom_ Sol göğüs altımda ağrı sancı oluyor sanki bazen şişmiş gibi geliyor, yatarken batıyormus gibi rahatsiz ediyor. Dalakla alakalı birsey olabilir mi veya hamilelikte normal mi yaşayan varmı
Melistkr2 Angelmom_ canım 34 haftalığım suan oturunca benim de orda agrı oluyor benim de sağ göğüs altım agrıyor
Rumeysatek Angelmom_ kaç haftalıksın 20 den sonra kaburgalar açılmaya başlıyor tam o dediğin yerde çok fazla ağrı oluyor
Gulseemaa Angelmom_ Aynı şikayetten bende muzdaribim ve tarifsiz bir ağrı asla dayanamıyorum oturup ağlamak istiyorum bazen. Kontrolümde doktoruma sordum meğersem orda poposu varmış poposunu dayıyormuş bu yüzden de kaburgalarıma baskı oluyormuş. 35 haftalık hamileyim bebek daha da büyüdüğü için baskı daha da çok arttı ama son zamanlar göbek aşağı düştükçe baskı azalıyormuş maalesef sabredetmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok ☹️
Gulseemaa Angelmom_ Aynı şikayetten bende muzdaribim ve tarifsiz bir ağrı asla dayanamıyorum oturup ağlamak istiyorum bazen. Kontrolümde doktoruma sordum meğersem orda poposu varmış poposunu dayıyormuş bu yüzden de kaburgalarıma baskı oluyormuş. 35 haftalık hamileyim bebek daha da büyüdüğü için baskı daha da çok arttı ama son zamanlar göbek aşağı düştükçe baskı azalıyormuş maalesef sabredetmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok ☹️