Qnl Yarenheybeli bence olmazda olmaz bişi ilk kızımda kullandım ben evhamlı biriyim ama 5 sene bas ucumda açıktı kamera inşallah şimdi bebeklerimde de kullanıcsm ben motorla almıştım cnm ama xiaomi de hoşuma hitti fiyatı da daha insancıl
Rumuz123456 Yarenheybeli weewelinkini aldık gayet güzel görünüyor bi süre denedik bağlantı kopma vs yaşamadık, bebiş doğunca deneyimlicez inşallah , trendyolda en çok satan 1di
Yarenheybeli Qnl gereksiz paralar yazıyorlar bir yandan ihtiyacım olmayacağını düşünüyorum ama bir yandan da şartmış gibi geliyor çok kararsızım
Qnl Yarenheybeli cnm evhsmlıyssn gerek ben 9 aylıkken kızımın odasını ayırmıştım odasına yatırır kamerayı açıp tv izlerdim baş ucumda sabaha kadar açık kalırdı çok abartı rakamda olanları alman şart değil. Seni zorlayacaksa alma