Ben 17 haftalık hamileyim. 1 haftadır çok net karnımda hareketleri hissediyorum. Hemn elimi karnıma götürüyorum ve uzun uzuna bu kalp atışına benzer durumu yaşıyorum:) yani bu kadar hareketli mi ? Aynı kalp atışı gibi tık tık yık kalp atar gibi😍 baya uzun sürüyor yani öyle bir iki tıkırtı değil. Elim karnımda ve şuan full devam ediyor. Sanki avucumun içinde gibi o kadar net ki🥹🧡 böyle olunca acaba bu kalp atışımı dedim🤭 değil dimi🫣